一亓

做一颗善良的一元钱
C'mon Through - Lasse Lindh

莫西顾:

关于悲伤的浮潜,关于丰盛的孤独,关于炽热的爱恨。

步履蹒跚又不动声色,置身事外又深陷其中。

像是看了一场漂亮的烟火表演。

又像是独自看了一场悲伤默剧的开始和谢幕。


歌词:


it ain't so easy to love you true
要爱上真正的你实在不容易 
account of all the rattlesnakes and all that makes you blue
因为带给你哀愁的那些恶人 
but it's worth it
但它是值得的 
i love the thrill
而我爱上这战栗 
come, come, come
来 快来 快来吧 
c'mon through, c'mon you, come dig right into my heart
快走向我 并就在这 深深掘入我的心吧 
what is the body if not a place where you store all anger and happiness and pain
所谓的肉体 不就是储藏所有 愤怒 幸福 伤痛的地方吗? 
but it's worth it
但它是值得的 
i love the thrill
而我爱上这战栗 
come, come, come
c'mon through
c'mon you
来 快来 快来吧 
come dig right into my heart
快走向我 并就在这 深深掘入我的心吧! 


评论

热度(171)